Afișez toate cele 2 rezultate

Karl Kani

karl-kani-logo

Când vorbești de Karl Kani, vorbești despre părintele fashionului urban, de Dumnezeul acestui domeniu, de inițiator.

Karl Kani a trecut cu adevărat de la ghetto la bogății, fiind primul în multe evenimente cu impact istoric în lumea streetwearului: primul care a dezvoltat conceptul de baggy jeans, prima casa de modă urbană care a angajat forță de muncă în domeniul vânzărilor 100% formată din oameni de culoare și primul designer care a găzduit o prezentare de modă la Casa Albă pe timpul mandatului Președintelui Bill Clinton.
Brandul Karl Kani a fost fondat în 1989 cu un spirit rebel menit să încalce regulile,  tendințele și designul modei. Bazat pe vocea culturii pop internaționale moderne, dar cu ecouri puternice din stradă și hip-hop, brandul spune povestea fondatorului său Carl Williams, crescut în Brooklyn, care, la 16 ani, fără opțiuni vestimentare pe placul său a decis să-și confecționeze propriile haine. Prietenii și străinii au luat cunoștință talentele sale unice, iar Williams a început curând să ia comenzi. El a dorit să ducă acest hobby la nivelul următor și și-a pus întrebarea: „Pot să o fac?” (Can I do it? Can I?); cu o cerere din ce în ce mai mare din partea publicului pentru munca sa, el a câștigat încrederea pentru a merge mai departe. El a răspuns în cele din urmă la această întrebare neîncetată, „Da, pot” (Yes, I CAN!) și și-a schimbat legal numele în Karl Kani. În 1989 s-a mutat în Los Angeles pentru a urmări această pasiune în serios. Așadar, numele de Kani vine de la motivația infinită a creatorului, care constant se întreba "Can I do it?" (Can I = Kani). Numele păstrează ambiția, viziunea și traseul istoric marcat de muzica hip-hop și cultura urbana.

Gustul luxului într-un aspect casual care vă oferă încrederea de a spune ... YES, I CAN!