Sau cum un grafitti-artist a revoluționat lumea genților și ne-a făcut pe toți să ne îndrăgostim de ele.

Sunt persoane care poate consideră că ghiozdanele sau rucsacurile nu sunt un element tocmai important de fashion, sau probabil consideră că nu ar putea fi o piesă centrală într-un look. Știm că voi nu credeți asta, doar sunteți aici. Dar de dragul introducerii, să spunem că, cu toate că pentru unii oameni un rucsac nu prezintă în principiu interes, atunci când avem o companie precum Sprayground care aduce în fată rucsacuri în ediție limitată, unice, poate există totuși un argument valabil care să facă aceste persoane să se răzgândească subit.

Sprayground este o companie Americană fondată de artistul David Ben David, originar din Bronx, care și-a făcut viața în New York și Miami. Compania a fost creată în 2010 și într-un timp scurt față de alte branduri similare din lumea modei, a avut o ascensiune rapidă încununată de colaborări reușite și extindere în aproape toată lumea.

sprayground

Sprayground s-a născut din imaginația designerului DBD. La începuturile sale, compania a fost menită să producă rucsacuri pentru artiștii stradali pentru a transporta cu ușurință conservele de spray, DBD fiind și el un artist de grafitti. Toate astea au evoluat acum la multiple colecții gândite de DBD și de prietenii săi artiști stradali. Sprayground a impactat industria genților cu design revoluționar de ultimă oră. Numele, așa cum probabil deja v-ați imaginat, vine de la arta grafitti – SPRAY – și are la bază tot ce înseamnă UNDERGROUND. Inspirat îndeajuns, DBD nu doar a reușit aducă la înaintare niste modele extraordinare de genti și rucsacuri, dar totodată aibă un nume original și cu multă însemnătate.

DBD Sprayground on Notorious

Când domnul Ben David a demarat proiectul Sprayground în urmă cu zece ani, rucsacurile erau considerate un simplu accesoriu. Totuși, după ce a absolvit Școala de Arte Vizuale, a lansat Sprayground – numele fiind cu greutate și provenind din scena de artă stradală din care pleacă, așa cum v-am spus mai sus. Rucsacurile au șocat inițial lumea modei, dar au fost îmbrățișate rapid de comunitatea hip hop. Azi designurile sale sunt copiate peste tot în lume, chiar și de lanțuri de magazine Americane de mass-market. Și înțelegem de ce – rucsacurile sale sunt greu de ratat: sunt îndrăznețe, grele în referințele despre cultura pop și nu se tem să se jignească. Și toate poartă personalitatea și ideile creatorului.

Designurile pieselor Sprayground sunt atipice, expresive, cu focus pe construcție și funcționalitate. Cu rădăcinile brandului în scena notorie de grafitii din Miami și New York si sustinut și de alte legende in arta stradală, putem să spunem sigur că Sprayground este încă în creștere.

Dorința brandului este de a aduce pe piață accesorii și genți inovative și dinamice, care sunt ușor de recunoscut dar dificil de recreat. Fundația Sprayground e formată din exprimarea rebeliunii, individualității și creativității. Aceste calități fundamentale au în plus axarea pe excelență, stil, inovație și design.

Fundația Sprayground e formată din exprimarea rebeliunii, individualității și creativității.

Un alt aspect important și demn de menționat este faptul că toate produsele Sprayground sunt fabricate în cantități limitate și nu sunt reproduse niciodată. Asta a atras numeroși ochi asupra brandului, inclusiv din partea artiștilor sau celebrităților care “vânau” diverse colecții. Una dintre primele comunități importante care au susținut acest proiect, a fost comunitatea hip-hop care a ajutat foarte mult brandul să crească, având încredere în el și apreciându-i din start potențialul și designul.

Sprayground banner 6
Sprayground banner 2

Designerul și creatorul DBD spunea despre Hip Hop este neînfricat în fashion și nu numai, iar faptul că cei din comunitatea hip-hop poartă doar ceea ce îi reprezintă este unul dintre cele mai de apreciat lucruri la această cultură. El admite că este direct influențat de această mișcare și spune: “Am călătorit prin lume și nu am văzut atât de mult când oamenii sunt cu adevărat ei înșiși. Poate în Japonia, dar sunt inspirați de comunitatea Hip Hop. Deci este într-adevăr comunitatea Hip Hop cea care e reală. Este o gândire liberă. În timp ce proiectez ascult muzică, toate provin doar din acel loc.”

Cei trei stâlpi reprezentativi ai construcției brandului sunt: design, calitate și funcționalitate. Arta Sprayground-ului este menită să spună o poveste, prin inspirație, cultură pop, detalii, culori și concepte provocatoare ce împing limita în design și în modă. Durabilitatea, rezistența și longevitatea sunt fundamentul calității pentru Sprayground.

Sprayground banner 3

“Oamenii își doresc o reflectare a personalității lor prin tot ceea ce poartă sau atinge”, spune designerul. „De aceea creez atât de multe produse diferite.”
“Trebuie să fii puțin tupeist pentru a purta aceste rucsacuri. Sunt cam îndrăznețe.”

Se pare că imaginea insolentă este ceea ce își doresc adolescenții. Sprayground se descurcă foarte bine: marchează oferte mari de licențiere, aventurandu-se în noi piețe și scufundându-se în categorii de produse proaspete. Celebrități de la Beyonce până la baschetbalistul Kevin Durant sunt deseori observate că poartă genți Sprayground.

Ideea de la început a fost de a recrea natura oarecum tribală a culturii sneakers în cea a genților. Stilurile urbane vibrante atrag priviri în același mod în care fac și cele mai noi modele de Nike Jordans sau Adidas Ultra Boost.  Aceasta este starea și senzația pe care le urmărește Ben-David. “Acești oameni se asortează cu adidași și tricouri, dar nu au o geantă mișto”, a spus el. Sneakerheads-ii au adoptat de-a lungul anilor diverse produse pentru a-și completa stilul de viață și de fashion în jurul pantofilor pe care îi poartă: ceasuri G-Shock, șosete Stance, ochelari 9Five s.a.m.d. Iar acum Sprayground e în acțiune! Prezent acolo unde și-a dorit, în lumea sneakerheads-ilor și nu numai. La top. Prezent în lumea tuturor pentru care s-au creat aceste produse.

Sprayground banner 4

Pe lângă toată istoria colorată și viziunea generoasă, Sprayground și creatorul său, sunt realiști și știu că o geantă este destinată să fie aruncată și afectată prin uzura normală a aventurilor zilnice ale oamenilor. Ceea ce este și normal până la urmă, iar Sprayground promite o rezistență mult mai crescută decât a altor produse similare de pe piață. Funcționalitatea și durabilitatea sunt foarte importante pentru acest brand, la fel de importante că și arta sa.

Compartimentarea funcțională pentru tinerii din ziua de azi, cu sloturi pentru căști, ochelari de soare, laptopuri, tablete și organizare ușoară și mobilitate, cu suport ergonomic pentru curele, completează tabloul perfecțiunii Sprayground și îl pune în capul listei la produse premium în materie de genți, rucsacuri și accesorii.

Toate rucsacurile Sprayground – sunt mai mult de 150 de stiluri – sunt piese ediție limitată, așa cum am spus mai sus. Această dinamică de “vine azi-pleacă mâine” este menită să facă cumpărătorii să se întoarcă din nou la magazin. Este o strategie care necesită, de asemenea, un baraj nesfârșit de noi modele.

Sprayground banner

De la exprimarea rebeliunii, la conturarea personalităților, la purtarea unui produs bine-gândit, funcțional și utilitar în esența sa, Sprayground pare că le are pe toate: inteligent, good-looking, șarmant, căruia nu îi este frică să spună lucrurilor pe nume și care e capabil să mulțumească prin toate calitățile pe care le are. Mai mult decât atât, pentru că în anul 2020 sunt 10 ani de la începutul companiei, aceasta lansează prima linie de haine, numită RED LABEL APPAREL, care vine în completarea rucsacurilor renumite și în completarea liniei de genti de călătorie.

“Această linie demonstrează creșterea noastră continuă și foamea pentru a crea un brand unic. Pe măsură ce ne îmbarcăm la aniversarea a zece ani, dorim să intram în noul deceniu cu această nouă colecție, ceva nou și proaspăt de adăugat familiei noastre existente Spraygroud. Știm că fanii noștri vor adora această colecție, care este un testament al echipei noastre creative – suntem foarte încântați să le împărtășim tuturor. ”

Puteți găsi câteva produse inedite Spraygorund la noi pe site și aveți șansa să le descoperiți chiar voi, prin achiziționarea unui rucsac. Promitem că o să vă placă, mai mult decât atât, SPOILER ALERT: are un compartiment ascuns! Dar nu vă spunem unde și pentru ce!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *